• суботу, 6 травня 2017 р.

    ВСЕ РОЗКРИВ! Анатолій Гриценко тільки що зробив жорстку заяву щодо звинувачень Тетяни Чорновіл




    Банкова нервує. Чергова істерика порохоботів.

    Напевно недарма ми вступили в переговори про об'єднання. Банкова занервувала, "фронтовики" теж. Знають, що я дав прокуратурі покази про злочини, скоєні Порошенком, Яценюком, Турчиновим & Со, покази незаперечні, за якими до 15 тюрми. І оголосив про це публічно, щоб слідство ГПУ знало, що суспільству про їхні злочини і про мої покази відомо. Ясна річ, кум-генпрокурор суду не допустить, прикриє. Але ж Порошенко не вічний на Банковій і наступним генпрокурором буде не кум.

    Що робити? Нічого кращого не придумали, як запустили нову брудну/брехливу кампанію про "корупціонера Гриценка". Матіоси, винники, чорноволи, пашинські аж із шкіри вилазять. Вони лякають мене НАБУ) Та не злякаєте! Я то знаю, що жодного закону не порушив, жодних збитків державі не завдав і жодних не те що "100 мільйонів доларів", навіть 100 копійок державних собі не прихопив.



    Знає це добре і Генпрокуратура, яка при всіх (!) генпрокурорах за останні 10+ років під лупою перевіряла кожне (!) моє рішення. Тож уперед до НАБУ, чи ще куди-завгодно! Нехай і там дізнаються, що договір по згаданому військовому містечку було підписано іншим міністром оборони, задовго до мого призначення. І єдине що зміг зробити Гриценко-міністр (відверто скажу, не маючи на те законних підстав) - це змусив койкого за тим старим договором доплатити! Не багато, не мало - понад 25 мільйонів гривень!

     І не собі в кишеню - на купівлю квартир офіцерам! Укладенням додаткової угоди, в добровільно-примусовому порядку. І прокурорам, і порохоботам це відомо. Але бруд з екранів ллється. Значить, їхні рейтинги падають, а наші ростуть, інакше б так не нервували. Значить, ми вірною дорогою йдемо!

    Анатолій Гриценко