• четвер, 6 квітня 2017 р.

    ЧИТАТИ ВСІМ. СТОСУЄТЬСЯ КОЖНОГО. ГАРНІ НОВИНИ.

    Повірка лічильників . Вода, газ, тепло, електрику.

    1 січня 2016 набув чинності новий закон.

    Закон України Про метрологію та метрологічну діяльність від 05.06.2014 № 1314-VIIhttp://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1314-18

    Всі нормативні відомчі документи приводяться у відповідність до нового Закону, а укладені до цієї дати договори зі споживачами послуг (з жителями) діють виключно в рамках нового Закону. У ньому чітко описані «взаємини споживачів і постачальників послуг». Тепер ми їх « того цього ... » , а не навпаки.

    Витяг із Закону , яка відноситься до жителів : Стаття 17. Повірка ЗАСОБІВ вимірювальної техніки , что перебувають в ЕКСПЛУАТАЦІЇ.

    Пункт 4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються ЗА РАХУНОК СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.


    ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, ПОКЛАДАЄТЬСЯ НА СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.
    Періодична повірка ПРОВОДИТЬСЯ ЗА РАХУНОК ТАРИФІВ на електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

    Порядок подання таких засобів на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, а також порядок оплати за періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) встановлюються Кабінетом Міністрів України. 

    Порядок затверждено Постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. № 474 http://zakon.rada.gov.ua/go/474-2015-%D0%BF

    Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2016 року ....

    2. До приведення нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом вони діють в частині, що не суперечить цьому Закону.

    Перекладаємо з юридичної на зрозумілу мову :

    1. СПОЖИВАЧ відповідає за збереження і цілісність лічильника.

    2. ВИКОНАВЕЦЬ відповідає, зобов'язаний:

    • своєчасність повірки ;

    • провести перевірку за свій рахунок;

    • письмово повідомити споживача про терміни проведення повірки .


    Тобто підприємства "Вода", "Тепло", "Газ" і "електроенергія" (будь-якої форми власності - КП, ПАТ, ТОВ або ЧФ) САМОСТІЙНО стежать за термінами проведення повірки, ПИСЬМОВО під розпис повідомляють жителів про майбутню повірці , і проводять перевірку ЗА РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА . Жителі повинні забути взагалі, зовсім , назавжди про "повірки лічильників". Відтепер і навіки це обов'язок підприємства. Це реальна перемога в борьбе с корупцією!

    Юрий Кальченко розповів як відбуваються повірки зараз у Харкові :

    Перевірено на собі сьогодні, 12 січня 2016 прийшли до мене зняти лічильники на повірку. КП «Вода» працює по-старому. Не за старим Законом, а за встановленими ними поняттями - вимагання грошей у жителів за «повірку лічильників».

    Провів освітню лекцію з працівниками КП «Вода».

    • Слюсар - «Ми беремо на перевірку тільки гарячу воду, на холодну нам грошей не виділили. Але можемо зробити за вас рахунок ».

    • Я - «Новий Закон, прізвище вашого начальника, хто дав розпорядження вимагати гроші з жителів і т.д.»

    Мужик слюсар ох ... (здивувався) від моєї юридичної підкованості і його понесло.

    Тітка інспектор втиснулася в стіл зі своїми зошитами та тремтячим голосом просила слюсаря заспокоїтися.

    Слюсар не вгамовувався і почав «нехорошими словами» поносити Президента, Уряд, Європу, евромайданутих і «дуже розумних правозащітнічков».

    Я його різко осік, сказавши, що для нього це може сумно закінчиться, достатньо одного дзвінка. Тітка-інспектор схопилася, обхопила слюсаря руками і благаючи замовкнути, потягла його з квартири.

    З душевної бесіди з цими очманілими працівниками КП «Вода» я зрозумів, що про новий закон вони нічого не знають, бесіду з ними ніхто не проводив, про необхідність «письмово повідомленні жителів» були в шоці.

    Після їх йдучи я подзвонив в КП «Вода» і спробував там прояснитися. Той же самий розмова - «грошей на перевірку нам не дали». Хто не дав? Коли не дали? Я ж заплатив за воду, чому грошей немає, хто вкрав мої гроші? Телефонна трубка відповіла - пі-пі-пі.

    Ці «кращі люди міста» перебувають в шоці від «недозволеною нахабства» мешканців щось вимагати від ̶н̶е̶б̶о̶ж̶і̶т̶е̶л̶е̶й̶ комунальників. Закон прийнятий влітку 2014 року, півтора року їм давали, щоб підготуватися і перейти на нормальні відносини з споживачами. Але система пручається. Яка система? Та ось ці самі малюсінькі гвинтики і є основа цієї системи. Боротьба з корупцією - це заміна прогнилих в душі людей на чесних і порядних.